Vi kan tildele Securia Safe-Point det antal tjekpunkter, der er behov for, og kan derfor om nødvendigt placere dem flere forskellige steder både i og udenfor den valgte ejendom. Med vores nye system har vi optimeret arbejdsgangen og kan således sikre dig som kunde en endnu bedre service og samtidig en langt større sikkerhed for vores vagter.

Runderingsopgaver

Ved hjælp af NFC-tags (brikker), kan vi dokumentere overfor kunden, at vi har været på rundering. Vagten har mulighed for at tilføje noter til hvert lokation.

Elektronisk registrering af dispatch

Ved alarmudrykning sker der en elektronisk registrering, hvilket sikrer en hurtig udrykning, og at alle informationer lagres forsvarligt

Placeres over alt

NFC-tags (brikker) kan sætte alle steder, både indenfor og udenfor, synlige som skjulte. Vi efterkommer selvfølgelig kundens kønske, men rådgiver ud fra vores erfaring.

Rapport Genering

Systemet genererer en rapport pr. mail, der indeholder navn, adresse, postnummer, by, alarmtidspunkt, ankomst og behandling af alarm og rapportering af evt. uregelmæssigheder og lignende.

Ved runderingsopgaver bruges Securia Safe Point-systemet

Hos kunderne placeres et antal små kontrolbrikker (NFC chips), som under rundering scannes med en af vores vagt mobiler. Ved hjælp af systemets mobil-app samt QR koder eller NFC tags (brikker) på vagtens rute kan kontrolcentret med Securia Safe-Point både afgive og modtage nyttige oplysninger under hele runderingen. Systemet lagrer information fra kontrolbrikkerne, og under tilsyn og runderingerne overføres informationerne online til Securia Vagts EDB-system. Herefter vil en særlig rapport kunne udskrives. Systemet tillader kontrolcentret at give konkrete og vigtige informationer direkte til vagten on-the-spot. Disse informationer vil dukke op på vagtens telefon som en pop-up, så vagten ikke kan undgå at se dem.  Vagten undgår på denne måde de tidsrøvende processer som at udfylde papirer og besvare eller foretage opkald på sin rute. Vagten har i nødstilfælde muligheden for med kun ét klik at sende en direkte meddelelse som alarm til kontrolcentret, som så̊ derfor kan tage action med det samme. Vi kan tildele Securia Safe-Point det antal tjekpunkter, der er behov for, og kan derfor om nødvendigt placere dem flere forskellige steder både i og udenfor den valgte ejendom. Med vores nye system har vi optimeret arbejdsgangen og kan således sikre dig som kunde en endnu bedre service og samtidig en langt større sikkerhed for vores vagter.

Elektronisk registrering af dispatch

Ved alarmudrykning sker der en elektronisk registrering, hvilket sikrer en hurtig udrykning, og at alle informationer lagres forsvarligt.

Registreringen forløber således:
Når den alarmgivende kontrolcentral (KC) modtager et opkald, sendes der automatisk en SMS med alle oplysninger til vagtcentralen (VC). Dermed er opgaven modtaget. VC har oprettet et kundebillede for hver KC, hvor opkaldet modtages som en alarm – og registreres i VC log. Ved registreringen i VC log registreres det, at opgaven er accepteret. VC sender så udrykningen til vagten. Vagten modtager en SMS og vagten kvitterer med, at udrykningen er påbegyndt. Dette registreres i VC log som, at opgaven er påbegyndt. Når vagten ankommer til alarmadressen sendes en besked, og dette registreres i VC log, som ’ankomst til alarm’. Når vagten er færdig på alarmadressen sendes også en slutmelding som registreres i VC log og vagten ringer for evt. yderlige informationer, som skrives ind i VC log. Det registreres som: ’opgave slut’.

Vi kan tildele Securia Safe-Point det antal tjekpunkter, der er behov for, og kan derfor om nødvendigt placere dem flere forskellige steder både i og udenfor den valgte ejendom. Med vores nye system har vi optimeret arbejdsgangen og kan således sikre dig som kunde en endnu bedre service og samtidig en langt større sikkerhed for vores vagter.

Runderings
opgaver

Ved hjælp af NFC-tags (brikker), kan vi dokumentere overfor kunden, at vi har været på rundering. Vagten har mulighed for at tilføje noter til hvert lokation.

Elektronisk registrering af dispatch

Ved alarmudrykning sker der en elektronisk registrering, hvilket sikrer en hurtig udrykning, og at alle informationer lagres forsvarligt

Placeres over alt

NFC-tags (brikker) kan sætte alle steder, både indenfor og udenfor, synlige som skjulte. Vi efterkommer selvfølgelig kundens kønske, men rådgiver ud fra vores erfaring.

Rapport Genering

Systemet genererer en rapport pr. mail, der indeholder navn, adresse, postnummer, by, alarmtidspunkt, ankomst og behandling af alarm og rapportering af evt. uregelmæssigheder og lignende.

Ved runderingsopgaver bruges Securia Safe Point-systemet

Hos kunderne placeres et antal små kontrolbrikker (NFC chips), som under rundering scannes med en af vores vagt mobiler. Ved hjælp af systemets mobil-app samt QR koder eller NFC tags (brikker) på vagtens rute kan kontrolcentret med Securia Safe-Point både afgive og modtage nyttige oplysninger under hele runderingen. Systemet lagrer information fra kontrolbrikkerne, og under tilsyn og runderingerne overføres informationerne online til Securia Vagts EDB-system. Herefter vil en særlig rapport kunne udskrives. Systemet tillader kontrolcentret at give konkrete og vigtige informationer direkte til vagten on-the-spot. Disse informationer vil dukke op på vagtens telefon som en pop-up, så vagten ikke kan undgå at se dem.  Vagten undgår på denne måde de tidsrøvende processer som at udfylde papirer og besvare eller foretage opkald på sin rute. Vagten har i nødstilfælde muligheden for med kun ét klik at sende en direkte meddelelse som alarm til kontrolcentret, som så̊ derfor kan tage action med det samme. Vi kan tildele Securia Safe-Point det antal tjekpunkter, der er behov for, og kan derfor om nødvendigt placere dem flere forskellige steder både i og udenfor den valgte ejendom. Med vores nye system har vi optimeret arbejdsgangen og kan således sikre dig som kunde en endnu bedre service og samtidig en langt større sikkerhed for vores vagter.

Elektronisk registrering af dispatch

Ved alarmudrykning sker der en elektronisk registrering, hvilket sikrer en hurtig udrykning, og at alle informationer lagres forsvarligt.

Registreringen forløber således:
Når den alarmgivende kontrolcentral (KC) modtager et opkald, sendes der automatisk en SMS med alle oplysninger til vagtcentralen (VC). Dermed er opgaven modtaget. VC har oprettet et kundebillede for hver KC, hvor opkaldet modtages som en alarm – og registreres i VC log. Ved registreringen i VC log registreres det, at opgaven er accepteret. VC sender så udrykningen til vagten. Vagten modtager en SMS og vagten kvitterer med, at udrykningen er påbegyndt. Dette registreres i VC log som, at opgaven er påbegyndt. Når vagten ankommer til alarmadressen sendes en besked, og dette registreres i VC log, som ’ankomst til alarm’. Når vagten er færdig på alarmadressen sendes også en slutmelding som registreres i VC log og vagten ringer for evt. yderlige informationer, som skrives ind i VC log. Det registreres som: ’opgave slut’.